رکورد تولید ماهیانه طی دو سال اخیر در گروه سایپا شکسته شد

به گزارش بازار به نقل از سایپان نیوز، جواد توسعه مهر با بیان اینکه گروه سایپا در حال ثبت رکوردهای جدید در تولید خودرو است، اظهار داشت: گروه سایپا در مهرماه امسال موفق به تولید 47 هزار و 437 دستگاه خودرو شد، این در حالی است که مجموع تولید در مهرماه سال گذشته 41 هزار و 130 دستگاه بوده است. . همچنین در آخرین روز مهرماه (30 مهرماه) با تولید 2 هزار و 84 دستگاه، رکورد تولید روزانه در سال جاری در گروه سایپا شکسته شد.

وی تصریح کرد: با ادامه روند تولید فعلی تا نیمه اول آبان ماه می توانیم از تولید همزمان سال گذشته پیشی بگیریم. امسال با توجه به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است، رقم قابل توجهی در تولید به ثبت برسانیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال 18 درصد رشد تولید را نسبت به سال گذشته ثبت کنیم. دستیابی به این مهم با وجود سخت‌ترین تحریم‌ها و چالش‌های ارزی یک رکورد مهم محسوب می‌شود.

توسلی مهر تاکید کرد: تلاش، همدلی و اتحاد گروه سایپا باعث شد این مجموعه بر شرایط تحریمی غلبه کرده و در راستای افزایش تولید گام بردارد. قطعا در این مسیر ناهموار قطعه سازان، زنجیره تامین و وزارت حراست همکاری و همکاری بی چون و چرای داشتند که من به نوبه خود از همه آنها قدردانی می کنم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه از فعالیت شبانه روزی و بی وقفه کارگران، مهندسین و کلیه پرسنل خط تولید تقدیر و تشکر کرد و گفت: تمام تلاش ها برای رشد تولید و پاسخگویی به مطالبات مردم در جهت آرامش بخشی به بازار و توزیع خودرو بین متقاضیان امیدوارم با رشد تولید و عرضه شاهد آرامش بازار خودرو باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *