آخرین مطالب

همکاران

روند خوبی برای تولید خودروهای سبز در کشور شکل گرفته است

به گزارش بازار، عباس علی آبادی روز چهارشنبه در بازدید از کارخانجات خودروسازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افزود: کرمان در صنعت برقی سازی خودرو کشور پیش قدم شده است که قابل تقدیر است.

وی گفت: امروز در ادامه حرکت احیا شده توسط آیت الله رئیسی شهید رئیس جمهور و همچنین بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی و افتتاح چند پروژه به شهرستان بم سفر کردم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار کرمان و همراهان در بازدید از واحدهای تولیدی ارگ جدید بم

علی آبادی در ادامه به روند تولید خودروهای برقی و بنزینی اشاره کرد و اظهار داشت: برقی شدن خودرو یک تحول جهانی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

وزیر صامت گفت: تولید خودروهای برقی در بم اتفاق بسیار خوبی است زیرا محیط زیست ما گازهای گلخانه ای بیشتری را تحمل می کند و نمی توان از سوخت های گران قیمت برای اقتصادمان استفاده کرد، بنابراین باید به سمت تولید خودروهای سبز با انرژی خورشیدی حرکت کنیم. و انرژی های تجدیدپذیر و این موضوع برای ما بسیار مهم است.

علی آبادی همچنین با قدردانی از شرکت های خودروسازی بم بیان کرد: تهران برای اولین بار از این شرکت ها برای استفاده و عرضه تاکسی استفاده کرده است و در این زمینه همکاری بسیار خوبی با فروش اقساطی این خودروها به مردم شکل گرفته است. .

وی ابراز امیدواری کرد: با تولید دومین خودروی برقی که طراحی آن به پایان رسیده است، با همکاری شرکت ایرانی به زودی محصولات جدید ارائه خواهد شد.

توسعه در خودروسازان کرمان
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بازدید از برخی کارخانجات خودروسازی مستقر در ارگ جدید بم، گفت: شاهد تحولات بسیار خوبی در این زمینه هستیم و خودروسازان به دنبال تقویت واحدهای مهندسی خود هستند تا بتوانیم واحدهای مهندسی خود را تقویت کنیم. آنها می توانند قطعات اصلی خودرو را تولید کنند.” به عنوان مثال از قطعه سازی گیربکس بازدید کردیم که شاهد پیشرفت بسیار خوبی در واحد تولیدی بودیم.

وی تاکید کرد: امروز خودروسازان ما باید به تحولات دنیا در این صنعت توجه کنند چرا که این تحولات در دنیا به سرعت در حال شکل گیری است اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم بنابراین باید شاهد کاهش شکاف در این بخش

علی آبادی با اشاره به دپوی 60 هزار خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید افزود: این موضوع مربوط به وزارت ایمنی و خودرو است و در جلسه ای این موضوع را حل خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه از برخی کارخانه های خودروسازی بم بازدید و پروژه هایی را افتتاح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *