آخرین مطالب

همکاران

ده سریال ترکی پرطرفدار را بشناسید

منظور ما بدون شک کشور ترکیه و سریال ها و فیلم های سینمایی با کیفیت این کشور است. سریال های ترکی که از عشق و درام و کمدی و داستان های پرپیچ و خم تا سطح کیفی قابل توجه و بازی های خوب گرفته شده، انگار همه را در خود دارد.

مثلثها و مربع‌ها و ذوزنقه‌های عاشقیِ سریال‌های مشهور ترکی را دوست داشته باشید یا نه بدون شک نمی‌توانید پیشرفت کنید به این کشور و هنرمندان در تمام سطح سریال‌سازی با توجه به مخاطبان تا داستان‌هایی که مخاطبان از تمام دنیا جذب می‌کنند، احترام بگذارید. نگذارید. در این مقاله نگاهی بیندازیم به محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین درام‌های عاشقانه کشور ترکیه و مخاطبان علاقه‌مند به سریال‌های ترکی، پیشنهاد چند پیشنهاد جذاب است.

گل‌های خونی (Kan Cisekleri)

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

چه کسی از یک داستان کلاسیک تبدیل نفرت به عشق بدش می‌آید؟ این سریال محبوب ترکی دقیقاً از همین فرمول استفاده می‌کند و خط داستانی اصلی‌اش پیرامون رابطه دو قهرمان داستان یعنی دیلان و باران شکل می‌گیرند. رابطه‌ی پیچیده‌ای با نفرت و انتقام و عشق پیش می‌رود و در نهایت دیلان را نه بر اساس باران و خواست‌شان به اجبار کنار هم قرار می‌دهد.

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

دیلان برای نجات جان برادرش مجبور به ازدواج با باران می‌شود و این دو خانواده رقیب و دشمن به هم نزدیک می‌شوند. مطابق انتظار خانواده باران تمام تلاششان را برای آذر دیلان انجام می‌دهند و اینجا داستان پیچی جذاب پیدا می‌کند. دو نفری که بر اساس جبر و سرنوشت کنار هم قرار گرفته اند کم‌کم هستند که همگی پیدا می‌شوند و همه‌چیز رنگی تازه پیدا می‌کنند. بسیاری از این سریال را مناسب‌ترین گزینه برای شروع تماشای سریال‌های ترکی می‌دانند.

تو بگو دریای سیاه (Sen Anlat Kardeniz)

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

داستان این سریال پرحاشیه و پرمخاطب ترکی که باعث جنگ و جدل‌های فراوان در یوتیوب می‌شود حول شخصیت سه شخصیت اصلی شکل می‌گیرد: نفس، شوهر یعنی ودات و معشوق یعنی نفس طاهر. زمانی که کودکی بیش از این نمی‌شود ازدواج کرد و به همین دلیل حالا با تک‌تک سلول‌های بدنش نسبت به او و رابطه با احساس تنفر می‌کند.

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

برای اینکه همه‌چیز برای نفس حتی از این هم بدتر شود باید به شخصیت ودات اشاره کنیم. مردی آذرگر و خشن که از هیچ تلاشی برای بدتر کردن نفس دریغ نمی‌کند. نفسی که در تمام طول سریال به ویژه در بخش‌های انتهایی با مشکلات بزرگی درگیر است در نهایت به طاهر پناه می‌برد و با کمک طاهر تلاش می‌کند آزادی، آرامش و لبخندش را پس بگیرد.

آخرین تابستان (Son Yaz)

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

ممکن است علاقه مند به سریال های عاشقانه باشید و از ژانر عاشقانه تینجری لذت نبرید. این سریال عاشقانه ترکی در کنار یک داستان مافیایی/پلیسیِ داستان جذاب پسری ۱۶ ساله به نام دنیز را روایت می‌کند. دنیز سال‌ها پیش و در کودکی نسبت به دختری احساساتی قوی داشته و حالا مدت‌هاست که از دور افتاده است. داستان این سریال واقعا جذاب‌تر می‌شود که دنیز در حین یک مسافرت خانوادگی به شهری در کنار دریا، عشق کودکی‌اش را در ساحل دوباره می‌بیند و همین ملاقات زندگی را تغییر می‌دهد.

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

مانند سریال‌های ترکی در این سریال نباید انتظار یک داستان گل و بلبل و از خوشی‌ها را داشته باشد، عشق دوران کودکی و خانواده‌اش هم اهمیت زیادی به اتفاقات تراژیک و سختی‌ها می‌برند. با این حال، اگر به سریال‌های عاشقانه تینجری علاقه دارم، این سریال لذت برد را تماشا کنید.

عشق تجملاتی (Afili Ask)

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

یکی از پرتکرارترین و موفق‌ترین فرمول‌ها در ساخت سریال‌ها و فیلم‌های عاشقانه داستان کنار هم قرار گرفتن تفاوت طبقه اجتماعی/مادی و عشق است و این سریال هم داستانی مشابه دارد. داستان این سریال درباره زنی به نام عایشه و ازدواج از سر اجبارش با مردی به نام کرم است. کرم البته هم سبک زندگی پسر عایشه است و هم سبک مردیست با روابط چندگانه و که با خانواده و تاهل جور درنمی‌آید.

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

عایشه را پیش از این شانسش با درخواست ازدواج از دوستش برک آزموده، یعنی آزمودنی که با فرار کردن از مراسم خواستگاری پایانی خوش نیست. داستان سختی‌های عایشه‌گر اما همیشه نمی‌شود و برای اینکه مطمئن شوید که یک آب خوش از گلویش پایین می‌روید، نمی‌تواند به چند برادر خودخواه و منفعت‌جو و سوءاستفاده‌ها هم داده شود. داستان این سریال همان طور که انتظار می رود با وجود داشتن عشق و احساس بین دو شخصیت اصلی جذاب تر می شود.

جزیره داستان (آدا ماسالی)

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

نظرتان درباره یک داستان عاشقانه در محل کار چیست؟ این سریال جذاب هم داستانی آشنا دارد. داستانی که پیرامون یک دختر شهری و مدرن به نام حضران و در مقابل پسری ساده و خوشدل به نام پویراز شکل می‌گیرد. برای اینکه همه‌چیر برای ساخت صحنه‌های رمانتیک و عاشقانه آماده باشد، باید بگویم که پویراز در یک کارخانه با محصولات مرتبط با زیتون کار می‌کند.

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

حضران دختر پر شر و شور و البته حرفه‌ای در کارش است و بنابر درخواست شرکت اصلی برای بررسی شرایط و یافتن مکان مناسب برای احداث شعبه‌های جدید به جزیره‌ها و دست تصمیم‌گیری برای مقابله با آن و پویراز می‌شود. البته که حضران و پویراز پر هستند از تفاوت و فرق اما چه می‌دانند شاید عشق در نهایت همه‌چیز را حل کند.

شجاع و زیبا (Cesur Ve Guzel)

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

این سریال رمانتیک ترکی مجموعه‌ای از احساسات مختلف را در شما زنده خواهد کرد. داستان سریال بسیار ساده و مشخص است و با این حال مخاطب از تماشا و دنبال کردن آن احساس رضایت دارد. داستان اصلی درباره مردی به نام جسور و میل خاموش‌نشدنی او برای گرفتن انتقام مرگ پدرش است. جسور البته از ماجرای عاشق دخترِ قاتلِ احتمالی پدرش می‌شود و این همه‌چیز را پیچیده می‌کند.

جسور تنها با هدف انتقام به روستای پدری‌اش بازگشته و نقشه‌های حساب‌شده‌ای هم برای این کار در نظر می‌گیرند، اما فکر می‌کنم یک چیز را سر نمی‌زنم و آن‌هم دیدن سوهان و دل باختن به اوست. حالا با مردی روبرو هستیم که از یک طرف شعله های انتقام خون پدرش صورتش را می‌سوزند و از طرف دیگر عشق سوزانش به دختر قاتل پدر آزارش می‌دهد. داستان این سریال از فراز و نشیب و به شما قول می‌دهم نمی‌توانید برای یک صفحه نمایشگرتان چشم بردارید.

عشق سیاه و سفید یا شاهزاده شهوت (Siyah Beyaz Ask)

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

داستان یکی از برجسته‌ترین سریال‌های عاشقانه کشور ترکیه درباره خانم دکتر جوانی به نام اصلی است که زندگی‌اش را حرفه‌ای و البته کمک و خدمت به دیگران کرده است. قهرمان مستقل خوش‌قلب قصه اما روزی توسط یک قاتل می‌شود و به همه‌چیز تبدیل می‌شود برای بهترین شکل ممکن پیش می‌رود. اصلی توسط قاتل یا همان فرها باید می‌شود که با او ازدواج کند و در نهایت خودش را در خانه و در بین خانواده‌های سمی فرهاد می‌بیند.

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

با وجود همه این مشکلات، اصلی با قدرت تمام بر کارش می‌کند و نمی‌تواند غیرمکن باشد به نظر می‌رسد اما خونسردی‌اش را از دست نمی‌دهد. با این همه در بین این همه مشکل آن‌چه تحملش برای اصلی از همه سخت‌تر است همان شوهر اجباری‌اش یعنی فرهاد و رفتارهای خاص اوست. اصلی که کم‌کم بیشتر را صرف تماشای فرهاد می‌کند دلیل رفتارهای او را کشف می‌کند و می‌فهمد فرهاد نه یک هیولا بلکه فقط یک انسان زخم‌خورده است.

آقای اشتباه (Bay Yanlis)

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

داستان این سریال ترکی مفرح درباره دو شخصیت اصلی است. اولی یک صاحب رستوران شلخته به نام ازگور که هیچ اعتقادی به عشق واقعی و داستان‌هایی شبیه به این نیست و دومی دختری به نام اِزگی است که از وقتش با آدم‌های اشتباهی خسته و کلافه شده و با همه وجود انتظار آدم درست زندگی‌اش را می‌کشد.

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

ازگور و ازگی که از قضاوت همسایه هم از آب درمی آید کم کم هم نزدیکتر می شود و سعی می کند با پیشنهادها و به درستی آموزش حقه ها، برای یافتن مردی مناسب کمک کند. اگر تا اینجای مقاله را خوب خوانده باشید، می توانید حدس بزنید.

تو درم را بزن (Sen Cal Kapimi)

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

تظاهر به داشتن رابطه عاشقانه با یک فرد و در نهایت به وجود آمدن عشق واقعی یکی از آزموده‌ترین خط‌های داستانی برای سریال‌های عاشقانه است و این سریال هم از همین فرمول پیروی می‌کند. اِدا دختری جوان و خوش‌آتیه است و تمام تمرکزش را بر روی تمام تحصیلاتش به بهترین شکل ممکن می‌گذارد اما اتفاقی پیش نیامده همه نقشه‌های او را نقش بر آب می‌کند.

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

بورسیه مجانی ادا توسط پسر جوان و ثروتمندی به نام سِرکان لغو می‌شود. سرکانی که وارث ثروت یک خانواده بزرگ است با هدف انتقام از عشق قبلی به زودی می‌شود و در نهایت به یک نامزدی دروغین تن می‌دهند. سرکان اما هرچه به آدا نزدیکتر می‌شود بیشتر و بیشتر عشق قبلی را از یاد میبرد و برای اولین بار در زندگی‌اش طعم واقعی عشق را می‌چشد.

چکاوک یا پرنده عشق (Calikusu)

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

داستان جذاب این سریال محبوب ترکی که از روی کتابی به همین نام اقتباس شده حول یک دختر یتیم به نام فریده و ثبت نام او در یک مدرسه شبانه‌روزی می‌چرخد. با وجود یتیم بودن فریده (او با عمه‌اش زندگی می‌کند) مهم‌ترین نقش در این سریال را خانواده بازی می‌کند.

10 سریال ترکی محبوب و پرمخاطب در ایران

فریده که برای تعطیلات به خانه برگشته عاشق پسرعموی بزرگتر و جذابش یعنی کامران می‌شود و این تازه آغاز ماجراست. مخاطب پس از وارد کردن یک سفر برای فراز و آشنایی عاشقانه می‌شود و تمام جنبه‌های ممکن عشق و رابطه را همراه فریده و کامران تجربه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *