قیمت آپارتمان‌ در تهران | قیمت خانه در منطقه ۱۹ چند؟

خرید خودرو با وام | میزان اقساط وام خودرو رانا پلاس چقدر است؟

افرادی که قصد خرید خودروی داخلی رانا پلاس را دارند اما بودجه کافی ندارند بهتر است به شرکت های لیزینگ مراجعه کنند. این شرکت ها طرح هایی را برای فروش خودروهای رانا پلاس با وام تدارک دیده اند که افراد با هر بودجه ای می توانند آن را خریداری کنند.

افزایش ناگهانی قیمت انواع خودروها باعث شده تا مشتریان واقعی این محصولات با مشکل مواجه شوند. رانا پلاس یکی از پرطرفدارترین خودروهای داخلی است که در چند سال اخیر رشد قیمت زیادی را تجربه کرده است. خرید این خودرو از طریق طرح های فروش دشوار است. معمولا ایران خودرو برخی از مدل های رانا را در قالب طرح فروش ویژه عرضه می کند که به قید قرعه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تنها راه خرید سریع این نوع خودروها بازار آزاد است که معمولا به صورت نقدی و با قیمتی بسیار بالاتر از کارخانه در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

شرایط اخذ وام خودرو پژو پارس با تحویل فوری

مشتریان برای خرید این خودرو می توانند از طرح وام شرکت لیزینگ کیان خودرو استفاده کنند. این شرکت 50 درصد قیمت خودرو را به صورت پیش پرداخت از متقاضی دریافت می کند و مابقی را به صورت اقساطی می گیرد.

اقساط وام خودرو رانا پلاس چقدر است؟

بر اساس طرح کیان خودرو، مردم می توانند با بازپرداخت 12، 24 یا 36 ماهه رانا پلاس اقساطی خریداری کنند. در صورتی که مدت بازپرداخت اقساط 12 ماهه تعیین شود، متقاضی باید 293 میلیون و 350 هزار تومان پیش پرداخت و اقساط ماهیانه 36 میلیون و 600 هزار تومان را پرداخت کند. در صورتی که متقاضی بخواهد این خودرو را با اقساط 24 ماهه خریداری کند، مبلغ پیش پرداخت برای وی 325 میلیون و 740 هزار تومان و مبلغ هر قسط نیز 19 میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود. در صورتی که مدت بازپرداخت 36 ماهه باشد، مبلغ پیش پرداخت 349 میلیون و 180 هزار تومان و مبلغ هر قسط 14 میلیون و 930 هزار تومان خواهد بود./کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *