آخرین مطالب

همکاران

خبر مهم برای متقاضیان وام | ثبت نام وام ۳۰۰ میلیونی بدون ضامن

وام 300 میلیون تومانی بانک مسکن در طرح عمرانی تابش به دو صورت بازپرداخت 36 ماهه و نرخ سود 18 درصد یا سررسید 60 ماهه و سود 19 درصد پرداخت می شود.

به گزارش تجارت نیوز، متقاضیان وام طرح توسعه طباش بانک مسکن می توانند برای دریافت این تسهیلات نسبت به سپرده گذاری و ایجاد حساب میانگین فصلی در این بانک اقدام کنند. سقف این وام برای بخش مسکن 300 میلیون تومان اعلام شده است و در صورت صرف خدمات، بانک مسکن 250 میلیون تومان برای این حوزه پرداخت خواهد کرد.

همچنین نرخ سود برای دوره بازپرداخت 36 ماهه 18 درصد و برای بازپرداخت بیش از 36 ماه و حداکثر 60 ماه به 19 درصد افزایش می یابد. بدیهی است در صورتی که تسهیلات از محل گواهی حق تقدم باشد، سود ۲۲.۵ درصدی را شامل می شود.

متقاضی در صورتی که به بانک بدهکار نباشد یا چک برگشتی داشته باشد، مشمول دریافت این طرح می شود.

میزان وام توسعه پرتوهای بانک مسکن چگونه تعیین می شود؟

نسبت تسهیلات در طرح تابش بانک مسکن 0.5 برابر متوسط ​​مانده به ازای هر سه ماه سپرده گذاری تا 16 فصل متوالی است. به عبارت دیگر متقاضی دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی باید در حداقل دوره سه ماهه دارای میانگین مانده حساب 600 میلیون تومانی باشد. اما دریافت این وام در حداکثر مدت سپرده گذاری یعنی 48 ماهه به میانگین موجودی حساب 37.5 میلیون تومانی نیاز دارد.

مبلغ اقساط وام ماهانه 300 میلیون تومان بانک مسکن است

با در نظر گرفتن سقف وام 300 میلیون تومانی، نرخ سود 18 درصدی و مدت بازپرداخت 36 ماهه، وام گیرنده باید در هر قسط هفت میلیون و 782 هزار تومان به بانک مسکن پرداخت کند. در پایان سررسید، مجموع اقساط به 466 میلیون تومان می رسد.

گفتنی است، طرح توسعه تاباش بانک مسکن شامل 100 هزار تومان برای تشکیل پرونده در بانک و اعتبار سنجی است که وام گیرنده باید آن را به بانک پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *