آخرین مطالب

همکاران

وام فوری ۵۰۰ میلیونی بانک ملت با اقساط 60 ماهه

خبر خوش از وام فوری دولت برای مردم در این لحظه

بانک ملی با هدف حمایت از مشتریان خود و در راستای رفع نیازهای آتیه ملی، تسهیلات پرداخت می کند. نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار 18 درصد و مدت بازپرداخت وام فوری آن حداکثر 60 ماه است.

در وام آتی ملی متقاضی می تواند افتتاح حساب کوتاه مدت یا بلند مدت داشته باشد و از طریق سپرده گذاری تدریجی پس از یک دوره یک تا 15 ساله یکی از ویژگی های این طرح باشد که شامل سود کوتاه مدت می باشد. و سپرده های بلندمدت و همچنین وام هایی با مبالغ، دوره بازپرداخت و نرخ های متفاوت. می تواند بهره مند شود

یکی دیگر از شرایط بانک ملی برای پرداخت وام آتیه ملی این است که متقاضی باید حداقل 100 هزار تومان به حساب کوتاه مدت خود واریز کند و حداکثر مدت این نوع سپرده 15 سال است. بانک ملی نیز با توجه به نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار، سود سپرده وام گیرنده را پرداخت خواهد کرد.

در مورد سپرده‌های کوتاه‌مدت، میانگین کل حساب مشتری که شامل میزان سپرده‌ها و سود دریافتی می‌شود، در دوره ضوابط اعطای تسهیلات قرار می‌گیرد و مشتری علاوه بر مانده سپرده ، می تواند با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار از تسهیلات بهره مند شود. یعنی اگر فردی پنج سال میانگین حساب داشته باشد می تواند تا سقف 20 برابر مبلغ سپرده خود تا سقف 500 میلیون تومان وام ملی آتی از بانک ملی دریافت کند.

جزئیات این نوع سپرده با سپرده کوتاه مدت متفاوت است. از جمله اینکه حداقل سپرده در حساب باید یک میلیون تومان و حداکثر مدت سپرده گذاری 15 سال باشد. بانک ملی برای سرمایه گذاری بلندمدت سود پرداخت می کند و این درصد به صورت ماهانه به حساب کوتاه مدت ویژه طرح آتیه ملی واریز می شود. اگر 15 سال از سپرده گذاری متقاضی گذشته باشد، می تواند تا سقف 25 برابر میانگین حساب خود و تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون تومان وام دریافت کند.

این تسهیلات در قالب وام مرابحه ارائه می شود که ضمانت پرداخت اقساط آن طبق ضوابط و مقررات بانک ملی است. شایان ذکر است در صورت فوت صاحبان حساب افتتاح شده در چارچوب طرح ملی آینده، مانده این حساب و مزایای متعلق به آنها به همراه سایر حقوق و اموال شخص متوفی به وی واریز می شود. وراث وی و وراث صاحب حساب متوفی می توانند با ارائه اسناد قانونی از موجودی حساب یا مزایای آن استفاده کنند.

در صورتی که حساب وام گیرنده سپرده کوتاه مدت باشد، با احتساب پنج سال میانگین حساب و سقف وام 500 میلیون تومانی به اضافه سود 18 درصد، باید حداکثر ظرف مدت 12 میلیون و 696 هزار تومان به بانک ملی پرداخت کند. 60 ماه در هر قسط.

مبلغ این محاسبات یکسان و برابر با حساب سپرده بلندمدت و میانگین حساب پنج ساله خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *