آخرین مطالب

همکاران

وام قرض الحسنه با کارمزد 2 درصدی بانک سپه

جزییات ثبت نام وام بدون سود 300 میلیونی

اشخاص حقوقی مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که علاقه مند به دریافت وام از این گروه هستند، نسبت به دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» این گروه اقدام کنند.

بر اساس دسته بندی، اشخاص حقوقی که تمایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی دارند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و حداقل یک حساب میانگین سه ماهه ایجاد کنند. این وام به افرادی که توسط شرکت مشتریان بانک مهر ایران به این مجموعه معرفی می شوند تعلق می گیرد. این وام نیاز به ضامن دارد و بدون بهره به متقاضیان پرداخت می شود. ضمناً ارائه قولنامه و جواز کسب به همراه چک به عنوان تضمین به بانک الزامی است.

لازم به ذکر است برای این تسهیلات چهار درصد کارمزد در نظر گرفته شده و متقاضیان امکان بازپرداخت اقساط آن را در مدت 36 ماه دارند.

اگر حداکثر مبلغ وام، کارمزد و مدت بازپرداخت در نظر گرفته شود، مبلغ هر قسط به 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می رسد. سود کل تسهیلات 18 میلیون و 857 هزار و 196 تومان است. مبلغ کل وام و نرخ سود آن 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان خواهد بود.

در سفر امید

هدف از تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران چه بود؟

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف و مبانی شریعت اسلامی و فرهنگ قرض الحسنه و تعمیق هر چه بیشتر این سنت در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه از سال 1386 اقدام به ارائه انواع خدمات بانکی مجاز به مشتریان واجد شرایط می نماید.

در حال حاضر بانک مهر ایران 504 شعبه فعال دارد. تعداد شعب فعال این بانک در شهرستان 314 شعبه و تعداد دستگاه های خودپرداز به 1217 دستگاه می رسد./کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *