تثبیت کیفیت لاماری ایما همزمان با افزایش عمق ساخت داخل

بر اساس گزارش های بازار، تولید بر اساس رشد کیفی باعث شده است که محصول لاماری ایما آرین پارس موتور همواره در گزارش های سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) جایگاه ممتازی را به خود اختصاص دهد. در جدیدترین گزارش این سازمان شاهد تثبیت و ارتقای کیفیت ایما لاماری با وجود افزایش عمق داخل این محصول هستیم.

در همین زمینه، مهرداد خدر، معاون کیفیت آرین پارس موتور اظهار داشت: در گزارش اخیر سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در حوزه خودروهای سواری، با وجود افزایش عمق ساخت داخلی، با استفاده از اصول توسعه محصول APQP توانستیم رضایت تامین کنندگان خود را جلب کنیم. ارتقاء و بهبود نتایج با کیفیت.

وی با اشاره به امتیاز کیفی بالای ایما لاماری در زمان تحویل به مشتریان، افزود: اگر نتایج ارزیابی این بخش را با محصولات مونتاژ داخلی اروپایی و کره ای قبل از تحریم مقایسه کنیم، در واقع امتیاز کیفی اولیه ما برابر است با کیفیت این خودروها

معاون کیفیت آرین پارس موتور در ادامه بیان کرد: خودروها را از سه ماه تا 24 ماه پس از تحویل به مشتری توسط واحد خدمات پس از فروش ارزیابی می کنیم. این شاخص ها نشان می دهد که نتایج ما با خودروهای شناخته شده در سطح جهانی قابل مقایسه است. این رشد نشان می دهد که در خودروی لاماری ایما هم کیفیت اولیه خوب و هم کیفیت ماندگاری بسیار بالایی داریم. علاوه بر این باید تاکید کنم که در خودروهای گروه آرین ضریب اطمینان بالایی وجود دارد و به نوعی این دو شاخص یکدیگر را تثبیت می کنند.

مهرداد خدر با اشاره به رشد کیفی محصولات تجاری و کامیونی گروه آرین گفت: برای اولین بار در بخش خودروهای تجاری و کامیونت مقام اول را در کیفیت اولیه کسب کرده ایم که نشان از گسترش کیفیت و سیستم های تولیدی دارد. در هنگام مونتاژ خودرو در گروه آرین استفاده می شود همچنین همواره به دنبال ارتقای کیفیت تامین کنندگان بوده و سعی کرده ایم رتبه اول کیفیت را کسب کنیم.

معاون کیفی آرین پارس موتور پس از مقایسه عملکرد کیفی این شرکت طی سال گذشته و امسال در خصوص میزان رشد و ارتقای کیفیت تولید، خاطرنشان کرد: از نظر شاخص کیفیت دوام و کیفیت اولیه. از دیدگاه مشتریان، ما حدود 100٪ پیشرفت کرده ایم. با توجه به کیفیت اولیه هنگام تحویل خودرو به مشتریان، توانستیم در مدت هشت ماه امتیاز خود را تثبیت کنیم و کیفیت محصولات را حفظ کنیم. وی تاکید کرد: این تثبیت کیفیت با وجود افزایش عمق ساخت داخلی طی هشت ماه اتفاق افتاد و بر اساس گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کاهشی در کیفیت محصول مشاهده نشده است.

مهرداد خدر با اشاره به اقدامات انجام شده در آرینپارس موتور برای تثبیت و ارتقای کیفیت محصولات گفت: روی قسمت قطعات و مونتاژ داخل کارخانه تمرکز کردیم. ما قطعات ساخت داخل را بر اساس اصول کیفی خود ارتقا دادیم و در بخش قطعات “CKD” تامین کنندگان برای ارزیابی کیفیت قطعات بر اساس استانداردهایی که در رابطه با شرکت مادر داشتند انتخاب و مطابقت داده شدند.

وی افزود: به منظور ارتقای کیفیت اولیه، سیستم فرش را ارتقا دادیم و ارتباط مستقیم با تامین کننده خارجی و شرکت مادر برقرار کردیم. این روند باعث شد تا کیفیت قطعات CKD مانند روزهای اول تولید حفظ شود. یعنی قطعات CKD را با کیفیت بالا تهیه کردیم و روی خودروها نصب کردیم. خبر خوب این است که این قطعات از نظر دوام نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

معاون کیفیت آرین پارس موتور با تاکید بر اینکه این واحد تولیدی امسال از سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران امتیاز بسیار قابل قبولی را کسب کرده است، گفت: امتیاز کیفی که امسال برای خودروی لاماری ایما کسب کرده ایم معادل 5 کیفیت است. ستاره در سیستم بازرسی کیفیت گذشت. بر اساس سیستم جدید، هر چه امتیازات به صفر نزدیکتر باشد، عملکرد بهتر و کمترین مشکل را به همراه خواهد داشت. با توجه به اینکه ارزیابی خودروهای تولیدی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در 9 کد طبقه بندی شده است، خودرو لاماری ایما در قسمت های مختلف اعم از بدنه، شاسی، رنگ، تزئینات، عملکرد سیستم و ایراداتی حتی جزئی از خود نشان نداد. پیشرانه بر این اساس این محصول با توجه به امتیاز بسیار مطلوبی که کسب کرده یکی از باکیفیت ترین خودروهای سواری در بازار ایران می باشد.

وی در پایان تصریح کرد: این وضعیت کیفی در کنار عملکرد کلی خودرو مانند شتاب و راحتی سرنشینان در هنگام رانندگی و سفرهای جاده ای وضعیت بسیار مطلوبی را به مشتریان ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *