بیوگرافی، عکس ها و زندگی خصوصی فرشته حسینی/ تصاویر

فرشته حسینی بازیگر ایرانی الاصل افغانستانی سینما و تئاتر است. او از سال 1387 فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد.او همسر نوید محمدزاده است. بیوگرافی کامل این بازیگر را می خوانیم.

چکیده ای از زندگینامه فرشته حسینی

زمینه فعالیت: سینما، تئاتر متولد: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۷۶
تهران، ایران
ملیت: افغانی، ایرانی
حرفه: بازیگر
سالهای فعالیت: 1387 – هم اکنون

همسر: نوید محمدزاده

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران بازیگر سینما و تئاتر افغانستان اهل ایران است.
فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی در تهران به دنیا آمد و دارای 5 خواهر و 1 برادر است. و از فارغ التحصیلان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران هستند.

فرشته حسینی بازیگری را از سنین جوانی حدود 9 تا 12 سالگی در تئاتر آغاز کرد و با فیلم «برو» برادران محمودی در سال 1374 وارد سینما شد.

69

وضعیت تأهل فرشتا حسینی

از سال 1378 زمزمه هایی مبنی بر رابطه فرشته حسینی و نوید محمدزاده به گوش می رسد و در فروردین 1400 فرشته حسینی با جمله ای عاشقانه تولد نوید محمدزاده را تبریک می گوید و نوید در جواب او را جانش می نامد! سپس در تیرماه 1400 ازدواجشان را تایید کردند و فرشته حسینی عکسی از سفره عقدشان منتشر کرد و نوید محمدزاده هم عکس دستانشان را منتشر کرد.

70

پدر فرشته حسینی در مراسم عقد دخترش فرشته

71

عکس فرشته حسینی در دست نوید محمدزاده

دفاع فرشته حسینی از کارگردانان و بازیگران ایرانی:

فرشته حسینی در پاسخ به سوال شیطنت آمیز مجری تلویزیون طلوع که از او درباره تجربه تحقیر شدن در ایران پرسیده بود، گفت: شاید باورتان نشود زمانی که در فیلمی کار می کردم، هموطنان افغانستانی من را تحقیر کردند، زیرا من یک نفر هستم. دختر، اما از زمانی که در ایران کار می کردم حتی یک روز هم تحقیر نشدم کارگردانان و بازیگران ایرانی تشویقم کردند.

72

گلایه های حسینی از قیافه های نژادپرستانه

فرشته حسینی اگرچه در برنامه زنده تلویزیونی از هنرمندان و سینماگران ایرانی دفاع کرد، اما همواره از نگاه تبعیض آمیز مهاجران افغانستانی در جامعه گلایه داشته است.

چندی پیش این بازیگر دلنوشته ای در فضای مجازی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:
“من در ایران از پدر و مادری افغانی به دنیا آمدم. چه چیزی باعث می شود کسی فکر کند که من نباید از حقوق بشر برخوردار باشم؟ چه کسی تصمیم می گیرد به من اجازه احترام به خود، حقوق برابر و صلح ندهم؟ چه چیزی باعث می شود فکر کنید وقتی کسی را می خواهید من را مسخره کنید و بگویید مثل افغانستان است چه چیزی در من وجود دارد که شما را اینقدر اذیت می کند؟

در بخشی دیگر از این نامه آمده است: قرار نیست این مرزها بدون ایجاد رابطه مشخص کند که چه کسانی را دوست داشته باشیم و چه کسانی را از آنها متنفر باشیم.

73

فرشته حسینی: من خودم را ایرانی می دانم

فرشته حسینی در نشست خبری فیلم سینمایی «جوخه دختر» به سؤال خبرنگار افغانستانی درباره میهن پرستی و اینکه چه احساسی از بازی در فیلمی مربوط به جنگ ایران داشت، پاسخ داد. وی گفت: احساس من نسبت به ایران و افغانستان فرقی نمی کند به خصوص که در ایران به دنیا آمده ام. در کامنت ها (فضای مجازی) خوانده بودم که می گفتند چطور در یک فیلم جنگی ایرانی بازی می کنید؟ من فکر می کنم هر کسی می تواند بفهمد که وقتی در مکانی بزرگ می شوید، نمی توانید آن را ترک کنید. من خودم را ایرانی می دانم چون اینجا بزرگ شدم، اینجا درس خواندم و همه دوستانم اینجا هستند.

فیلم شناسی فرشته حسینی:

فیلم ها:






هفت و نیم 1398 سونامی 1397
شکستن بیست استخوان همزمان، 1397 یلدا 1397
خروج از 1395 Frog 2018 (نمایش خانگی)

تئاتر






خشونت علیه زنان – سینماهای من شازده کوچولو
ماهی سیاه کوچولو من یک موجود احساسی هستم
یک خاطره، یک مونولوگ، یک گریه و یک دعا

تصاویر فرشته حسینی:

74

عکس های جدید فرشته حسینی

75

جدیدترین عکس های فرشته حسینی

76

فرشته حسینی بازیگر

77

فرشته حسینی و مهرداد صدیقیان

78

فرشته حسینی

79

عکس های اینستاگرام فرشته حسینی

80

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *