برنامه زمانبندی اعطای وام‌های دانشجویی به دانشگاه‌ها ابلاغ شد

جدول اعطای وام دانشجویی (روزانه دانشجویان) در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1403 از سوی صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه ها ابلاغ شد.

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بخشنامه ای به روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها برنامه زمانبندی اعطای وام دانشجویی (دانشجویان روزانه) در نیمسال دوم سال تحصیلی 1403 را ابلاغ کرد. 1402 به همراه نکات مهم و شرایط مرتبط به شرح زیر. روند ثبت درخواست وام توسط دانشجویان از اول مارس 1402 آغاز شده و تا 15 اردیبهشت 1403 در بازه های زمانی مشخص شده برای هر وام در جدول مربوطه ادامه خواهد داشت. در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس https://swf.ir/fa اقدام لازم را انجام دهند. درخواست وام را ثبت و ثبت کنید. لذا ضروری است دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قبل از تاریخ شروع ثبت نام وام تا پایان مراحل ثبت نام وام، اطلاعات آموزشی دانشجویان را به صورت مستمر در درگاه تبادل اطلاعات وزارت مربوطه مبادله و به روز کنند. ارائه و ثبت اطلاعات سند تعهد محضری دانشجویان و ضامنین. (با داشتن شماره شناسایی ویژه صندوق رفاه دانشجویان وزارت عطاف و کد تایید مطابق متن اعلام شده) برای دانشجویانی که برای اولین بار در ترم تحصیلی جاری برای دریافت وام از صندوق اقدام می کنند، الزامی است.

حداکثر میزان ضمانت وام دانشجویی (بندهای 1، 2 و 3 ماده 10 آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وام دانشجویی) به ترتیب 60، 120 و بیش از 120 میلیون تومان و ارائه گواهی کسر حقوق می باشد. فقط مختص دانشجویانی خواهد بود که مجموع وام آنها بیش از 120 میلیون تومان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *