آخرین مطالب

همکاران

برای نخستین بار در ایران؛ حق پخش به فوتبال زنان رسید

با تلاش سازمان لیگ، برای اولین بار در بین لیگ های فوتبال و فوتسال ایران، تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان از حق پخش برخوردار خواهند شد.

لیگ برتر فوتبال بانوان برای شانزدهمین دوره متوالی در حال برگزاری است و یکی از منظم ترین لیگ های فوتبال و فوتسال ایران به شمار می رود که با مدیریت سازمان لیگ برگزار می شود. در فصل جاری رقابت بین تیم های خاتون بام، شهرداری سیرجان و بندرانزلی به اوج خود رسیده است و روز جمعه چهارم اسفندماه قرار است دوئل حساس و سرنوشت سازی نمایندگان استان کرمان (خاتون بم و شهرداری سیرجان) برگزار شود. اتفاق افتادن. در تعیین سرنوشت تیم قهرمان بسیار موثر باشد.

شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان قرار بود از اواسط شهریور ماه آغاز شود اما با توجه به درخواست کادرفنی تیم ملی مبنی بر تعویق این رقابت ها، این رقابت ها از اواخر آبان ماه و پس از برگزاری دومین دوره مسابقات 2024 آغاز شد. المپیک پاریس. مسئولان سازمان لیگ برنامه مسابقات را تا هفته آخر اعلام کرده اند و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است پرونده شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان پس از 5 حادثه در روز جمعه 24 فروردین 1303 بسته شود. و ماه های پر حادثه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *