بدون ضامن وام میلیاردی بگیر

دارندگان سپرده های قرض الحسنه جاری یا سرمایه گذاری های کوتاه مدت عادی می توانند با ایجاد حساب میانگین از وام یک میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین بهره مند شوند.

به گزارش تجارت نیوز، در طرح «پیام» بانک یکتا، کلیه مشتریان حقوقی و حقیقی که دارای حساب قرض الحسنه جاری یا سرمایه گذاری معمولی کوتاه مدت هستند، می توانند بر اساس میانگین حساب خود از وام یک میلیارد تومانی بانک اکتسانوین بهره مند شوند. مدت بازپرداخت این وام حداکثر 24 ماه تعیین شده است.

شرایط دریافت وام یک میلیارد تومانی از بانک اقتصاد نوین

اولین شرط برای دریافت وام طرح پیام، افتتاح حساب وام جاری یا سرمایه گذاری کوتاه مدت معمولی است. متقاضی دریافت این تسهیلات یک میلیارد تومانی باید دارای حساب متوسط ​​۲ ماهه، ۳ ماهه، ۴ ماهه یا ۶ ماهه باشد و برای تضمین آن ضامن رسمی و جواز کسب ارائه کند.

در صورتی که وام گیرنده پروانه کسب به نام خود نداشته باشد، می تواند امتیاز دریافت این وام را به شخص دیگری واگذار کند. اگرچه برای دریافت تسهیلات باید حداقل دو ماه موجودی حساب برقرار شود، اما مبلغ واریز شده در بانک مسدود نمی شود و وام گیرنده می تواند از مبلغ موجود در حساب خود استفاده کند. علاوه بر این، مانند بقیه طرح های تسهیلات، متقاضی نباید بدهی به بانک یا چک برگشتی داشته باشد.

4 بسته مختلف برای دریافت وام از طرح پیام بانک اقتصاد نوین

یکی از ویژگی های مهم طرح پیام بانک اقتصاد نوین، بسته های متنوع ارائه شده توسط این بانک است. به طوری که چهار بسته با امکانات متفاوت برای این وام در نظر گرفته شده است.

بسته اول تسهیلات مرابحه با نرخ سود 23 درصد بر اساس مانده وام یا حساب جاری است. بسته دوم نیز همین شرایط را دارد با این تفاوت که میانگین سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت برای اعطای آن بررسی می شود.

وام با نرخ سود 18 درصد و وام با کارمزد 4 درصد بر اساس مانده وام یا حساب جاری از دیگر بسته های تسهیلات در نظر گرفته شده در این طرح است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به صفحه تسهیلات پیام در سایت بانک اقتصاد نوین و تعیین میانگین مانده سپرده خود، مدت سپرده گذاری و تعداد اقساط از مبلغ وام و هر قسط مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *