آخرین مطالب

همکاران

بانوان متقاضی وام بخوانند | بدون چک و ضامن از این 5 بانک وام بگیرید

برخی بانک ها برای زنان خانه دار و شاغل وام ویژه دارند و از این طریق زنان می توانند از وام هایی مانند خرید مسکن، فرزندآوری، سپرده مسکن، وام جعاله، وام قرض الحسنه و… بهره مند شوند.

به گزارش کماپرس، سقف این تسهیلات از 10 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان است.

وام زنان بانک دی; 50 میلیون تومان

بانک دی به زنان شاغل و خانه دار تا سقف 50 میلیون تومان وام می دهد. حداقل مدت سپرده گذاری در این بانک سه ماه است و پس از این مدت می توانید بر اساس میانگین حسابی که دارید وام دریافت کنید.

سود این وام 23 درصد است و باید ظرف 36 ماه اقساط وام را به بانک برگردانید. قسط ماهانه این وام یک میلیون و 935 هزار تومان است.

متقاضی وام به غیر از داشتن سپرده بانکی نباید سابقه چک برگشتی یا بدهی بانکی داشته باشد و حداقل سه ماه از افتتاح حساب گذشته باشد.

وام بانوان ایران مهر: 100 میلیون تومان

مدل این وام مرحله ای است و پس از افتتاح حساب باید به مدت چهار ماه به صورت مستمر 200 تا 800 هزار تومان به حساب خود واریز کنید.

پس از حداقل چهار ماه می توانید با توجه به مبلغ سپرده خود تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد دریافت کنید. وامی که در مرحله اول پرداخت می شود 10 میلیون تومان با مدت بازپرداخت 24 ماهه است. پس از تسویه این وام می توانید 36 میلیون تومان وام با بازپرداخت 24 ماهه دریافت کنید.

وقتی این وام دوم را به طور کامل تسویه کردید یک سطح بالا می روید و می توانید 56 میلیون تومان وام بگیرید. زمانی که اقساط این وام را بدون بدهی به بانک پرداخت کردید، در مرحله چهارم می توانید 100 میلیون تومان وام دریافت کنید.

بانک سینا; 200 میلیون تومان

در صورت داشتن سپرده در بانک سینا می توانید تا سقف 200 میلیون تومان وام بگیرید. شما 36 ماه فرصت دارید تا مبلغ وام را با سود 6 درصد به بانک پرداخت کنید. مهمترین مزیت این وام عدم نیاز به ضامن، چک و سند ملک است و می توانید بدون ارائه ضامن و گواهی کسر حقوق از بانک سینا وام بگیرید.

برای دریافت تسهیلات طرح یاس نیازی به سپرده گذاری یا گردش متوسط ​​ندارید و می توانید تا سقف 20 میلیون تومان از این بانک وام بگیرید.

مبلغ وام طرح یاس برای زنان خانه دار 10 میلیون تومان و برای زنان شاغل 15 تا 20 میلیون تومان است اما این طرح نیازمند ضامن و گواهی کسر حقوق است. تعداد ضامن ها با توجه به مبلغ وام متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

شرایط ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود پست بانکی + مبلغ اقساط

شرایط جدید دریافت وام سپرده مسکن در تهران

فوری / شرایط دریافت وام 4 میلیارد تومانی از بانک تجارت + مبلغ اقساط

بانک کشاورزی ; 200 میلیون تومان

وامی که بانک کشاورزی به زنان خانه دار و شاغل پرداخت می کند طرح بانوی ایرانی نام دارد. در این طرح تسهیلاتی با نرخ سود 23 درصد و مبلغی متناسب با مبلغ سپرده به متقاضیان زن پرداخت می شود.

سقف این تسهیلات با توجه به مدت بازپرداخت و مدت سپرده گذاری 100 و 200 میلیون تومان است.

در طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی متقاضیان وام می توانند با ایجاد حساب میانگین چهار تا شش ماهه و پس از کسب امتیاز لازم نسبت به دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

وام بانک کارگشایی: 20 میلیون تومان

گرفتن وام طلا مبلغ زیادی نیست و فقط در صورت داشتن بیش از 80 گرم می توانید بین 20 تا 25 میلیون تومان حساب باز کنید.

اما یکی از نکاتی که این وام را از سایر وام ها متمایز می کند، فوریت آن است. یعنی برای دریافت آن نیازی به واریز یک تا شش ماهه نیست و فقط باید طلا داشته باشید. این وام بیشتر به درد خانم هایی می خورد که حوصله صبر ندارند و از طرفی طلای زیادی دارند.

بانک کارگشایی با استقراض طلای متقاضی وام که اصطلاح بانکی آن «بهترین طلا» است، وام را پرداخت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *