آخرین مطالب

همکاران

این چند زن مشهور در ۲۵ سالگی گیر افتاده‌اند!/ تصاویر

اگر از طرفداران و دنبال‌کنندگان سریال‌ها و اخبار K-drama یا سریال‌های ساخت کره جنوبی هستید، حتماً می‌دانید که بسیاری از بازیگران زن این صنعت به خاطر چهره‌های جوان و شاداب و اندام متناسبشان تحسین می‌شوند. بازیگرانی که به نظر می رسد در 25 سالگی زیر طلسم گیر کرده اند و پوست بی عیب و ظاهر پر جنب و جوششان نشان می دهد که راز جوان ماندن را آموخته اند. خانم هایی با چهره های بسیار جوان و شاداب که هر کدام فلسفه خاصی در مراقبت از ظاهر خود دارند.

در این مقاله قصد داریم به سراغ زندگی روزمره و عادات برخی از این بازیگران زن کره ای برویم و ببینیم دقیقا کدام بخش از عادات روزانه یا سبک زندگی آنها در داشتن پوستی شفاف و درخشان و اندامی متناسب بیشتر به آنها کمک کرده است. .

جون جی هیون و اشتیاق دیوانه وارش به دوچرخه سواری

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

بدون شک یکی از مشهورترین بازیگران این روزهای کره، جون جی هیون 42 ساله است. بازیگری که علاوه بر هنر و استعدادش بارها به خاطر اندام متناسب و پوست شفاف و درخشانش مورد تحسین قرار گرفته است. در میان بازیگران کره ای، جون به خاطر علاقه اش به ورزش در فضای باز و عرق کردن در هنگام کوهنوردی، پیاده روی و دوچرخه سواری مشهور است.

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

به گزارش Wmagazine، جون روز خود را از ساعت 6 صبح شروع می کند و قبل از شروع تمرینات سنگین، تمرینات تنفسی انجام می دهد. جان شدیداً به تمرینات تنفسی اعتقاد دارد و معتقد است که اکثر مردم قدردان تنفس صحیح نیستند. جون سه روز در هفته پیلاتس انجام می دهد و معمولاً از قبل خود را با یک تمرین هوازی طولانی آماده می کند. به همه این فعالیت ها ورزش های مورد علاقه جون، شنا، دویدن و مخصوصا دوچرخه سواری را باید اضافه کرد.

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

آخرین نقش جون جی هیون در K-drama از قضا بی ارتباط با آمادگی جسمانی و فعالیت های ورزشی سنگین او نیست و او در سریال درام جیریسان به عنوان یک کوهنورد ظاهر شد.

گو هیون جانگ و اهمیت زندگی بدون وسایل گرمایشی

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

گو هیون جانگ برای اولین بار طعم شهرت را چشید که در سال 1989 در دوشیزه کره به مقام دوم رسید و بسیاری از مخاطبان کره ای معتقدند که ظاهر او از آن زمان تاکنون تغییری نکرده است. البته گو بعدها با بازی و درخشش در سریال هایی مانند Sandglass و Queen Sendeok نشان داد که علاوه بر ظاهر جذاب و کاریزماتیک، استعداد هنری نیز دارد.

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

گو هیون جانگ 53 ساله اخیرا در برنامه گورو حضور یافت و از ظاهر استثنایی خود صحبت کرد و به مخاطبان این برنامه توصیه کرد جوان بمانند. گو در این برنامه ضمن اعتراف به مراجعه مکرر به کلینیک های زیبایی، تاکید کرد که تا حد امکان چهره خود را تغییر نخواهد داد.

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

شاید مهمترین و شاید عجیب ترین توصیه در این برنامه استفاده نکردن از وسایل گرمایشی حتی در فصل زمستان باشد و خود این بازیگر تاکید کرد که هرگز از وسایلی مانند بخاری حتی در سرما استفاده نمی کند. این بازیگر معتقد است گرمای وسایل گرمایشی با خشک شدن پوست آسیب های جبران ناپذیری به ظاهر خانم ها وارد می کند.

سان یه – برش های جین و خیار روی چشم

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

این بازیگر محبوب کره ای از سال 1999 بیش از دو دهه است که مردم کره و مخاطبان جهانی را سرگرم می کند و در سن 42 سالگی هنوز به دلیل ظاهرش توانایی بازی در نقش دختران بسیار جوان را دارد. البته بسیاری از مخاطبان درام K-Sun Ye-jin را به خاطر نقش بسیار محبوبش در Crash Landing on You و درخشش در کنار هیون بین به یاد دارند.

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

سان ی جین نیز مانند اکثر مردم کره به کارآمدی ماسک های نت برگ اعتقاد زیادی دارد و در این باره می گوید: راستش را بخواهید قبلاً به این ماسک ها اعتقاد نداشتم اما اکنون هر روز از آن ها استفاده می کنم. سان همچنین درباره مهم ترین بخش روتین پوست خود می گوید: “من پوست چرب دارم و شاید به همین دلیل است که مهم ترین بخش روتین من پاکسازی و پاکسازی است. من هر روز تا آنجا که ممکن است وقت خود را صرف پاکسازی پوست خود با دو روش محبوب و محبوب می کنم. از پاک کننده های آماده استفاده از آب و مواد شوینده استفاده می کنم.

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

البته سان پیرو روتین معروف پوست 10 مرحله ای کره ای نیست و معتقد است که این روتین برای همه مناسب نیست: «به نظر من این فرمول برای همه پوست ها مناسب نیست و در نهایت نوع پوست شما درست را مشخص می کند. روتین برای شما.” سان به خانم هایی که مانند او پوست چرب دارند توصیه می کند زمان بیشتری را برای آبرسانی به پوست خود اختصاص دهند و در پایان توصیه مادرش را به حضار تکرار می کند: «به نظر من و البته مادرم، هیچ چیز مثل گذاشتن برش های خیار نیست. روی چشم ها برای مرطوب کردن پوست آن ناحیه، طراوت نمی بخشد.

سانگ هی کیو و نفرت او از مواد شیمیایی

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

سانگ هی کیو یکی دیگر از بازیگران 42 ساله کره ای است که به دلیل پوست بدون چین و چروک و اندام متناسبش همچنان می تواند به عنوان دختر دبیرستانی ظاهر شود. سانگ البته سفیر برند Sulwhasoo است و در اکثر مصاحبه هایش از محصولات این برند آرایشی به ویژه سرم ها و محصولات مرطوب کننده و ضد پیری آن بسیار تمجید می کند.

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

البته تمام رمز و راز جوانی سانگ در محصولات شیمیایی خلاصه نمی شود و به عنوان مثال او استفاده کم از لوازم آرایشی را حیاتی می داند: «به دلیل کار و حضور در مراسم های کاری مجبورم از لوازم آرایشی استفاده کنم، اما بقیه موارد. یا اصلا به لوازم آرایش دست نمی زنم یا خیلی کم استفاده می کنم.»

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

سنگ همچنین درباره اهمیت سبک زندگی در داشتن ظاهری جوان و شاداب می گوید: در سن 30 سالگی تغییرات مهمی در سبک زندگی ام ایجاد کردم به عنوان مثال به سراغ رژیم غذایی بسیار کم سدیم رفتم و از آن زمان به بعد به طور منظم رژیم غذایی خود را ادامه دادم. جلسات یوگا را اضافه کردم.

جانگ ریو وون و مراقبت از پوست و مو در زمان بیکاری

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

این بازیگر کره ای-استرالیایی که اکنون 43 سال سن دارد، کار خود را با خوانندگی آغاز کرد و سپس به سمت بازیگری رفت. جانگ با درخشش در سریال هایی چون «نام من کیم سام سان است»، «بیدار عشق» و «آدامس بادکنکی» به یکی از محبوب ترین بازیگران در نزد مخاطبان کره ای تبدیل شد.

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

وقتی در برنامه SBS از جانگ در مورد راز داشتن پوستی جوان و شاداب پرسیدند، او بدون تردید در مورد پرهیز از مواد و محصولات شیمیایی گفت: «من شدیداً به مراقبت طبیعی از پوست و مو اعتقاد دارم و مثلاً اگر روزی باشد. من آن را ندارم، نمی توانم صورتم را با لوازم آرایشی آلوده کنم، حتی حاضر نیستم موهایم را با حرارت مصنوعی خشک کنم و طرفدار خشک کردن تدریجی و طبیعی مو هستم.

این زنان مشهور در 25 سالگی گیر کرده اند!

جنگ البته تاکید می کند که در زمان فیلمبرداری بیشتر روی پوست و موی خود سخت گیری می کند: «در زمان ضبط سریال History of Salaryman و ایفای نقش یک دختر پولدار لوس، شاید 14 بار موهایم را رنگ می کردم تا رنگ مناسبی به دست بیاورم. برای نقش هم همیشه کانسیلر همراه دارم چون باید تاریکی زیر چشمم را بپوشانم اما اینها همه ملزومات حرفه من است و وقتی فیلمبرداری نمی کنم از پوست و موهایم مراقبت می کنم. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *