آخرین مطالب

همکاران

این سینماگر مشهور به بیماری خطرناک مبتلا شد

NBC News گزارش داد که هاروی واینستین تهیه کننده هالیوود که به اتهامات متعدد تجاوز و تجاوز در زندان به سر می برد، از لوسمی مزمن میلوئید، نوعی سرطان خون رنج می برد و در زندان جزیره رایکرز در نیویورک تحت درمان است.

خبر تشخیص واینستین پس از آن منتشر شد که او ماه گذشته تحت عمل جراحی اضطراری قلب قرار گرفت و در ماه ژوئیه آزمایش کووید و ذات الریه مثبت شد.

واینستین پس از لغو محکومیت وی به تجاوز جنسی در نیویورک در سال 2020 و لغو حکم 23 ساله وی در آوریل در جزیره رایکرز نگهداری می شود. او ماه گذشته به اتهام تجاوز جنسی دیگری در نیویورک اعتراف کرد که بی گناه است و اکنون به دو مورد از سه جنایت جنسی متهم شده است. انتظار می رود او در تاریخ دیگری محاکمه شود.

هاروی واینستین یک تهیه کننده و کارآفرین آمریکایی است که به خاطر تأثیرش بر صنعت فیلم، به ویژه در دهه های 1990 و 2000 شهرت دارد. او به عنوان یکی از بنیانگذاران شرکت تولید فیلم Miramax شناخته می شود که فیلم های موفقی چون «Pulp Fiction» و «Shakespeare in Love» را ساخته است.

با این حال، هاروی واینستین به دلیل اتهامات سوء استفاده جنسی گسترده ای که در سال 2017 علیه او مطرح شد، شهرت یافت. این اتهامات نه تنها منجر به سقوط حرفه او شد، بلکه جرقه جنبش های اجتماعی مانند #MeToo و Time’s Up را نیز برانگیخت.

در اکتبر 2017، پس از افشای این اتهامات، واینستین استعفا داد و در سال 2020 به اتهام تجاوز جنسی و سایر جرایم جنسی محاکمه و محکوم شد. او در حال حاضر دوران محکومیت خود را در زندان می گذراند.

این رویدادها تأثیر قابل توجهی بر صنعت فیلم و بحث در مورد سوء استفاده جنسی در محل کار داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *