آخرین مطالب

همکاران

اولین محموله تانک به ایران رسید!

به گزارش بازار، شرکت شتابران خودرو که پیش از این با معرفی وانت تانک 300 و مکسوس استار اچ در نمایشگاه مرکزی و همچنین راه اندازی مرکز خدمات پس از فروش و گسترش و توسعه شرایط لازم برای عرضه محصولات خود را فراهم کرده بود. شبکه نمایندگی ها در شهرهای مختلف هم اکنون با واردات اولین محموله تانک 300 آماده عرضه این خودروی جذاب در بازار ایران می باشد.

تانک 300 محصولی از برند پریمیوم و شناخته شده TANK است که محصولات آن در حال حاضر با ویژگی هایی مانند کیفیت و دوام بالا، تجهیزات لوکس و امکانات رفاهی و البته قابلیت های متمایز آفرود شناخته شده است. این برند علاوه بر بازار چین توانسته در بازارهای صادراتی مانند استرالیا، روسیه، امارات، عربستان سعودی و … محبوبیت و فروش قابل توجهی به دست آورد.

این خودروی شاسی بلند مستقل که توسط شتابران خودرو با سه ویژگی «متمایز، قدرتمند و ماجراجو» معرفی شده است، از موتور 2 لیتری توربوشارژ GDI با قدرت 227 اسب بخار و گشتاور 387 نیوتن متر بهره می برد که از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF. هر چهار چرخ انتقال می یابد. تانک 300 دارای ویژگی هایی مانند زوایای ورود و خروج 33 و 34 درجه، قابلیت پیشروی در آب تا عمق 70 سانتی متری و همچنین قفل دیفرانسیل عقب (با Tank U-Turn) است که می تواند بسیاری از موارد برجسته را شکست دهد. رقبای این کلاس در مسیرهای خارج از جاده. به چالش کشیدن، اگرچه استفاده از سیستم تعلیق چند لینک در عقب و همچنین کابین راحت و جادار آن را به یک سواری راحت و پایدار در سفرهای جاده ای و در شهر تبدیل کرده است.

از تجهیزات و امکانات رفاهی باک خودرو 300 شاتابران می توان به سیستم استارت و ورود بدون کلید، تنظیم و گرمایش برقی صندلی های جلو، ماساژور صندلی راننده، خوشه دیجیتال و صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای 12.3 اینچی، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، کابین اشاره کرد. نورپردازی با قابلیت تغییر رنگ (Ambientlight) و سانروف برقی، خاطرنشان کرد: تجهیزاتی مانند دوربین 360 درجه، سیستم هشدار و حرکت بین خطوط، سیستم تشخیص علائم محدودیت سرعت و کروز کنترل تطبیقی ​​نیز در آن گنجانده شده است. در لیست تجهیزات ایمنی لازم به ذکر است که این خودرو در تست های موسسه ایمنی استرالیا (ANCAP) نیز موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده است.

موضوع مهم دیگری که در حال حاضر توسط شاطران خودرو در حال پیگیری و اجراست بحث تست های فنی و کالیبراسیون باک 300 با توجه به شرایط آب و هوایی ایران و کیفیت سوخت است. خودرو و همچنین تیم تحقیقاتی شرکت مادر در شرایط مختلفی انجام شده است و به این ترتیب انتظار می رود مشکل عدم تطابق با کیفیت سوخت که این روزها در بسیاری از خودروهای بازار مشاهده می شود، در مورد تانک 300. جزئیات و نحوه انجام این مراحل به زودی اعلام خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای مشاهده مشخصات این خودرو یا سایر محصولات شتابران خودرو به سایت رسمی این شرکت به نشانی www.shetabran.com مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *