اندیشمند پرشور و‌مرعوب کننده ؛ واکنش ها به درگذشت مگی اسمیت

مرگ «مگی اسمیت» در 89 سالگی واکنش بسیاری از چهره های سینمایی و غیر سینمایی هالیوود و بریتانیا را برانگیخت. بازیگر سریال های «هری پاتر» و «دانتون ابی» جمعه 27 سپتامبر در سن 89 سالگی درگذشت.

راب لو، که با اسمیت در برنامه تلویزیونی “به طور ناگهانی تابستان گذشته” کار کرد، یکی از اولین کسانی بود که یاد اسمیت را گرامی داشت و نوشت: “تجربه فراموش نشدنی از کار با او داشتم؛ به اشتراک گذاشتن یک صحنه دوگانه با او مانند بودن با او بود. شیر می‌توانست هر کسی را زنده بخورد، اما او نمی‌توانست حماقت را تحمل کند، خانم اسمیت.

کیر استارمر، نخست وزیر بریتانیا که در نیویورک به سر می برد، اسمیت را “یک گنجینه ملی واقعی” و مجری بریتانیایی پیرز مورگان این از دست دادن را برای بریتانیا “بسیار بسیار غم انگیز” خواند.

بیشتر بخوانید: مگی اسمیت بازیگر معروف سریال هری پاتر درگذشت

دنیل رادکلیف بازیگر هری پاتر نوشت: “او متفکری پرشور بود، زبانی باشکوه، می‌توانست در عین حال ترسناک و فریبنده باشد و همانطور که همه می‌گویند بسیار شوخ بود… من همیشه احساس خوشبختی می‌کردم. با او بودن.” همکاری کنند و سر صحنه فیلم با او باشند. آنها از کلمه “اسطوره” زیاد استفاده کرده اند، اما اگر برای کسی در صنعت ما مناسب باشد، برای او مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *