آخرین مطالب

همکاران

آغاز تولید سیستم تهویه مطبوع دنا در مهرکام پارس

علی ارضی فرد با اشاره به پیشرفت 90 درصدی تولید محصولات پلیمری ری گفت: راه اندازی 500 قالب پلیمری و فلزی داخلی و خارجی پروژه ری، طراحی و راه اندازی خط دوخت اتوماتیک. نایلون، طراحی و ساخت دستگاه پانچ دو منظوره سپر جلو دنا با استاندارد عابر پیاده و استفاده از فناوری های به روز مانند Miling-RHCM-Lamination در طراحی و تولید داشبورد خودروی رایرا از جمله فعالیت های انجام شده در مهرکام پارس است. شرکت.

وی همچنین در ادامه به بازطراحی تولید نمونه اولیه، قطعات داخلی و خارجی خودروی ررا، اخذ تاییدیه طراحی در ممیزی IAFT، طراحی و ساخت فیکسچر، تکمیل پروژه IP Beam این کراس اوور، انتقال، نصب و راه اندازی و طراحی مجدد پرداخت. راه اندازی خط مونتاژ صندلی هایما S7 در سایت مهرکام پارس. خراسان و تهیه خط تولید کولر گازی سورن در کرمانشاه.

ارزی فرد با اشاره به اینکه سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دنا نیز به سبد محصولات مهرکام پارس اضافه شده است، گفت: این شرکت برای اولین بار در اردیبهشت ماه سال جاری ده ها دستگاه تهویه مطبوع اتوماتیک را جهت استفاده به ایران خودرو عرضه کرد. در خودروهای دنا ارسال کرده است

وی با بیان اینکه این سامانه که توسط متخصصان مهرکام پارس با استفاده از فناوری های روز طراحی و تولید شده است، دارای مزایای بسیاری از جمله تنظیم خودکار دما و کیفیت هوا برای سرنشینان خودرو بوده و تمامی تاییدیه های کیفی را دریافت کرده است. وی خاطرنشان کرد: شرکت مهرکام پارس به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو سیستم تهویه مطبوع در کشور این سیستم را برای خودروهای دیگر مانند پژو پارس و سورن نیز تامین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *