آخرین مطالب

همکاران

آئودی RS۷ با تیونینگ منصوری معرفی شد؛ سدانی که لامبورگینی روئلتو را به چالش می‌کشد

به گزارش بازار، کوروش منصوری تیونر ایرانی الاصل مقیم آلمان، آئودی RS7 را در جدیدترین محصول خود انتخاب کرده است. منصوری با تیونینگ این سدان اسپرت، آن را به هیولایی غیرقابل توقف تبدیل کرده است که می تواند لامبورگینی رولتو را به چالش بکشد!

بزرگترین دستاورد تیونینگ منصوری در آئودی RS7 ایجاد تغییراتی در موتور V8 این خودرو است. سدان اسپرت آئودی پس از تیونینگ منصوری 1035 اسب بخار قدرت و 1200 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این مقدار قدرت و گشتاور باعث می شود که سدان آئودی قدرت به چالش کشیدن لامبورگینی رولتو را داشته باشد.

برای مقایسه باید بدانید که آئودی RS7 در حالت استاندارد 621 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور آزاد می کند. اولین اقدام منصوری برای افزایش راندمان موتور، نصب یک جفت توربوشارژر جدید برای این موتور بود. سیستم سوخت رسانی نیز تغییر کرده است. شتاب 0 تا 100 نسخه استاندارد RS7 3.3 ثانیه اعلام شده است و انتظار داریم نسخه منصوری بتواند شتاب 0 تا 100 را در کمتر از 3 ثانیه ثبت کند.

تغییرات ظاهری آئودی RS7 منصوری

البته افزایش قدرت و گشتاور تنها تغییری نیست که منصوری در RS7 ایجاد کرده است. کیت بدنه جدیدی برای این خودرو طراحی شده و داخل آن با رنگ نارنجی روشن تزئین شده است. البته بسیاری از قطعات به کار رفته در این تیونینگ طرح های فیبر کربنی هستند.

منصوری جلوی آئودی RS7 را به طور کامل بازسازی کرده است. در اطراف جلوپنجره و ورودی های هوا، قطعات فیبر کربنی وجود دارد. یک اسپویلر جدید برای لبه جلوی خودرو در نظر گرفته شده است. دامن های بغل کربنی و قاب آینه های جدید از دیگر قسمت های تغییرات بدنه است. در نمای عقب نیز شاهد یک اسپویلر و دیفیوزر بزرگ هستیم. رینگ های خودرو نیز به صورت سفارشی توسط منصوری طراحی شده است.

تغییرات منصوری در کابین خودرو ادامه دارد. چرم نارنجی روشن در سراسر پانل درها، فرمان، داشبورد، صندلی ها و کنسول وسط قابل مشاهده است. کمربندهای ایمنی نیز نارنجی هستند. چرم نارنجی رنگ بدنه با دوخت مشکی و تزیینات پیچیده تکمیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *